banner di pagina 6

I vantaghji di l'armadiu di u vinu rossu di compressore

I vantaghji di l'armadiu di u vinu rossu di compressore

I vantaghji di u compressorecabine di vinu rossu
1. Raffreddamentu rapidu: A velocità di refrigerazione di a macchina di compressione hè più veloce, u tempu di rejuvenation hè più cortu, è u tempu di refrigerazione di a macchina cumpressa hè di circa 20% -30% di u tempu di refrigerazione elettronica.
2, bonu effettu di rinfriscà: a temperatura minima pò ottene 5 ° C;l'intervallu di cuntrollu di temperatura hè grande, in generale trà 5 ~ 22 ° C, è a refrigerazione di semiconductor hè generalmente 10 ~ 18 ° C. U cabinet di vinu di u compressore hè relativamente chjucu per via di a temperatura ambientale.Ancu a temperatura in l'ambienti d'alta temperatura pò ancu ghjunghje à a temperatura di almacenamento ideale di u vinu, mentre chì l'armadiu semiconductor pò solu diminuite da 6 ~ 8 ° C da a temperatura ambientale.
3. Stabilità di u funziunamentu: aduprà a tecnulugia di refrigerazione di a macchina di compressione, a tecnulugia matura, u funziunamentu stabile, è micca faciule di fallu.
4. A vita hè longa: Per via di a tecnulugia matura è l'usu generale di a tecnulugia di cunversione di freccia, u travagliu intermittenti di u compressore hè utilizatu, cusì a vita di serviziu di u compressore.Frigorifero per vinuhè relativamente longu.I cabinetti di vinu di u compressore generalmente utilizanu 8-10 anni;armari di vinu semiconductor sò generalmente 3-5 anni.


Tempu di Postu: Feb-13-2023